Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Teorie a praxe ve vývoji inkluzivní školy u nás a v zahraničí - zaměření na kurikulum, individuální vzdělávací plán a týmovou spolupráci
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Kapitola se věnuje problematice inkluzivního vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Vychází ze zahraničních teorií o výkladu pojmu inkluze a inkluzivního vzdělávání, konfrontuje názory teoretických odborníků z vysokých škol s praktickými zkušenostmi pedagogů ze škol u nás a v zahraničí, a to na téma vývoje inkluzivní školy se zaměřením na kurikulum, vize školy, individuální vzdělávací plán a týmovou spolupráci v inkluzivní třídě se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s intaktními spolužáky. Prezentované názory jsou prokládány jak současnou platnou legislativou v ČR, tak příklady z praxe získané na základě výzkumného šetření na málotřídní škole. |
Související projekty: |