Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Strategie individuálního hodnocení výkonu při výuce chemie na základní škole
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | individualization; educational process and key competencies; chemistry; evaluation; chemical calculations; chemical nomenclature |
Přiložené soubory | |
Popis | Individualizace patří mezi klíčové složky vzdělávacího procesu. Lze realizovat v různých formách, ale cílem je vždy umožnit v maximální míře zvládnutí učiva a rozvoj klíčových kompetencí co největšímu počtu žáků s ohledem na různý stupeň nadání a dispozic. Strategie individuálního hodnocení výkonu žáků představuje efektivní přístup při výuce obtížných tematických celků (jako např. chemické výpočty, chemické názvosloví) v předmětu chemie. Příspěvek seznamuje s praktickou aplikací individuálního hodnocení na konkrétních příkladech výuky vybraných tematických celků v hodinách chemie na ZŠ. Součástí příspěvku je také výzkumné hodnocení efektivity využití této metody v praxi, při výuce na základné škole. |