Informace o publikaci

Žáci s PAS

Autoři

BAZALOVÁ Barbora

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace BAZALOVÁ, Barbora. Žáci s PAS. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 177-190. ISBN 978-80-210-6673-1.
Popis V kapitole jsou charakterizováni žáci s poruchami autistického spektra jako jedna ze skupin žáků vzdělávaných v základní škole speciální. Na úvod je uvedeno opodstatnění umístění žáků v tomto typu školy a jsou popsány možné projevy jejich chování při výuce. Navazuje představení klasifikace této skupiny žáků a popis aplikace strukturovaného učení v učitelově praxi, užívaných systémů náhradní komunikace a některých terapií. Teoretické poznatky jsou průběžně doplňovány výsledky výzkumů. Na závěr kapitoly jsou prezentovány výsledky analýzy potřeb pedagogů při vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra a spokojenosti rodičů se vzděláváním jejich dětí.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info