![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Impulse für den schulischen Unterricht und künftige Forschungen zum mehrsprachigen Schreiben
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V kapitole 15 jsou shrnuty výsledky pěti stěžejních studií (kapitoly 10-14) výzkumného projektu. Výsledky výzkumného šetření poukazují rovněž na potřebu podpory didaktiky mnohojazyčnosti a didaktiky dalšího cizího jazyka (tzv. terciární didaktiky)v rámci přípravného vzdělávání učitelů jazyků i jejich dalšího vzdělávání. V závěru kapitoly jsou pro odbornou diskusi uvedeny náměty pro možná směřování dalšího výzkumu zaměřeného na zkoumání produktivních řečových dovedností v kontextu mnohojazyčnosti. |
Související projekty: |