Informace o publikaci

Impulse für den schulischen Unterricht und künftige Forschungen zum mehrsprachigen Schreiben

Logo poskytovatele
Autoři

SORGER Brigitte REITBRECHT Sandra KÁŇA Tomáš

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole 15 jsou shrnuty výsledky pěti stěžejních studií (kapitoly 10-14) výzkumného projektu. Výsledky výzkumného šetření poukazují rovněž na potřebu podpory didaktiky mnohojazyčnosti a didaktiky dalšího cizího jazyka (tzv. terciární didaktiky)v rámci přípravného vzdělávání učitelů jazyků i jejich dalšího vzdělávání. V závěru kapitoly jsou pro odbornou diskusi uvedeny náměty pro možná směřování dalšího výzkumu zaměřeného na zkoumání produktivních řečových dovedností v kontextu mnohojazyčnosti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info