![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Cílem kapitoly je zpracování teoreticko-metodologických východisek pro zkoumání individuálního čtenářství žáka a faktorů, které je ovlivňují u žáků 4. ročníků základní školy. Vymezíme problematiku z oblasti čtenářství a související pojmy, shrneme výzkumy zabývající se podobnou tématikou a navrhneme výzkumný nástroj (dotazník), jenž umožní posoudit faktory působící na aktivní vztah dětského čtenáře ke knize. |
Související projekty: |