Informace o publikaci

Mapování argumentačních vzorců žáků na základě rozvíjejícího příběhu interaktivního divadla

Autoři

KLAPKO Dušan

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Obsahem kapitoly bylo prezentovat výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na účinky interaktivního divadla. Cílovou skupinu tvořili žáci ZŠ a VOŠ. Tématy výzkumu byly sociálně patologické jevy v kontextu školní a rodinné socializace žáků. Sběr dat proběhl na základě výzkumné projektivní metody nedokončených vět. Interpretaci výzkumných dat jsme realizovali na základě využití tzv. otevřeného kódování a vybraného nástroje diskursivní analýzy nazvaného interpretační repertoár.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info