Informace o publikaci

Tvorba výzkumného nástroje pro evaluaci školy v oblasti inkluze

Autoři

TANNENBERGEROVÁ Monika

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole je popsán vývoj nástroje pro evaluaci školy v oblasti inkluze. Nástroj má zjišťovat, jak dalece je škola inkluzivně profilovaná a do jaké míry škola naplňuje stanovené inkluzivní dimenze. Autorka popisuje metodologii výzkumu a shrnuje, jak při tvorbě nástroje postupovala od identifikovaných dimenzí přes koncepty, operační definice k indikátorům.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info

K vyhodnocování tohoto webu a k personalizaci obsahu a reklam používáme soubory cookies. Když klikněte na „přijmout cookies", poskytnete nám souhlas k jejich uložení, správě a analýze. Upravit možnosti

Jen nezbytné Přijmout cookies