Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Interaktivní online komentáře při opravování chyb u videonahraných prezentací a hodnotící sebereflexe studenta
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Práce s chybou ve výuce cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince) |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | videotaped presentation; interactive mistake correction; teacher's online commentary; active self-reflection; online feedback; self-correction |
Popis | Metoda interaktivních komentářů učitele k videonahrávkám prezentací v angličtině a interaktivní sebereflexe studenta byla vytvořena v rámci projektu Centra interaktivních a multimediálních studijních opor pro inovaci výuky a efektivní učení MU CZ.1.07/2.2.00/28.0041. Interaktivní komentáře učitele k videonahrávkám a odkazy na korekci chyb spolu s interaktivní sebereflexí a následnou peer evaluation mají pomoci studentům DSP zdokonalit jazykové a prezentační dovednosti při prezentacích jejich výzkumu v anglickém jazyce. |
Související projekty: |