Informace o publikaci

Hands-on Activities as a Support of Re-education of Students with Specific Learning Disabilities in Science and Mathematics Education

Název česky Hands-on aktivity jako podpora reedukace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami v přírodovědném a matematickém vzdělávání
Autoři

PAVLÍČKOVÁ Lenka TRNA Josef

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference 11th International Conference on Hands-on Science. Science Communication with and for Society
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Hands-on activities; re-education;science and mathematics education; specific learning disabilities.
Popis Specifické poruchy učení mají podobu neschopnosti číst, psát a počítat. Lze použít hands-on aktivity pro reedukaci a rozvoj těchto funkcí v přírodovědném a matematickém vzdělávání. Studie prezentuje výstupy konstrukčního výzkumu ve formě speciálně vyvinutých hands-on aktivit.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info