Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Hands-on Activities as a Support of Re-education of Students with Specific Learning Disabilities in Science and Mathematics Education
Název česky | Hands-on aktivity jako podpora reedukace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami v přírodovědném a matematickém vzdělávání |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | 11th International Conference on Hands-on Science. Science Communication with and for Society |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Hands-on activities; re-education;science and mathematics education; specific learning disabilities. |
Popis | Specifické poruchy učení mají podobu neschopnosti číst, psát a počítat. Lze použít hands-on aktivity pro reedukaci a rozvoj těchto funkcí v přírodovědném a matematickém vzdělávání. Studie prezentuje výstupy konstrukčního výzkumu ve formě speciálně vyvinutých hands-on aktivit. |