Informace o publikaci

Inkluze s podmínkou: poradenská podpora pro inkluzivní vzdělávání

Autoři

LAZAROVÁ Bohumíra POL Milan HLOUŠKOVÁ Lenka TRNKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2014
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na zkoumání řízení škol směřujících k inkluzi. Autoři představuji kategorizovaná data ze dvou škol - případové studie - a zaměřují se na poskytování poradenské podpory učitelům a vedení škol. Pozornost je věnována vztahům školních psychologů s vedením škol, budování profesionálních vztahů s učiteli a také činnostem školních psychologů ve snahách o podporu inkluze ve škole.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info