Informace o publikaci

Rethinking Gamification (recenzní stať)

Autoři

MIŠKOV Jan

Rok publikování 2014
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Media Res
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www http://casopis.munitv.cz/wp-content/uploads/2015/01/mediares2_14_ia.pdf
Popis Zdá se, že gamifikace prostupuje ekonomické, politické a sociální kontexty v důsledku zvyšující se popularity digitálních her mezi širokou veřejností. V poslední době si gamifikaci osvojil zvláště marketing. Stále populárnější průvodci, poradenské společnosti, workshopy, video prezentace, přednášky a akademické e-kurzy podporují gamifikaci jako techniku schopnou ovlivnit uživatele, hráče a spotřebitele (jejichž rozlišení se stírá). Takový diskurz má specificky ustavené aktéry a instituce, mezi nynějším uplatněním a vymezením gamifikace přitom převládá nejvíce.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info