Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Eye-Tracker a mechanická práce
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sborník příspěvků z Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Popis | Tento příspěvek se věnuje formám výuky fyzikálního tématu práce. Příspěvek je rozdělen na dvě části. V první části popisuji výuku tématu „práce“ v sedmé třídě základní školy. Cílem této části je poukázat na možné alternativy ve výuce tohoto tématu. Dále se věnuji pilotní sondáži vhodnosti rozložení učebnice fyziky, realizovaná formou eye-trackingu. Tato sondáž se zaměřuje taktéž na zvolené téma „práce“. Cílem této části je popis vhodnosti využití a rozložení zvolené učebnice fyziky. V závěru je zhodnocena vhodnost učebnice vzhledem ke zvolené formě výuky tématu. |