Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Autoregulace v učení a chování s přihlédnutím k mentálnímu postižení
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Hlavním tématem této teoretické studie je autoregulace v učení a chování u intaktní a mentálně postižené populace v zahraničních výzkumech zveřejněných v posledních letech, které se věnují autoregulaci v učení a chování dětí a dospělých v době od jednoho roku do sedmi let mentálního věku. Tyto výzkumy jsou orientovány na projevy autoregulace a používané strategie na základě rodinného zázemí, školního prostředí, modelového chování dospělých a vrstevníků či nastavení očekávaného chování společností. Tato výzkumná šetření také zjišťují, jaký vliv na autoregulaci v učení a chování má u nejmenších dětí oblast prosociálního chování a jaký je vliv autoregulace v učení a chování na oblasti učení se řešením problémů či posilování literární gramotnosti u starších dětí. |