Informace o publikaci

Research in Russian Language Instruction for Pupils with Dysgraphia – Teaching of the Letters of the Russian Handwritten Cyrillic Alphabet

Název česky Výzkum ve výuce ruského jazyka u žáků s dysgrafií - výuka písmen ruské ručně psané azbuky
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference SGEM2014 Conference on Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://sgemsocial.org/ssgemlib/spip.php?article542
Doi http://dx.doi.org/10.5593/SGEMSOCIAL2014/B13/S3.100
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova research; pupil; teaching; handwritten Russian Cyrillic Alphabet; dysgraphia
Přiložené soubory
Popis Článek k výzkumu ve výuce ruského jazyka u žáků s dysgrafií se zaměřuje na efektivní metody a techniky doporučené pro výuku žáků se specifickými poruchami učení. Autor se snaží v textu poskytnout přehled o současných trendech v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka a prezentovat výsledky výzkumného projektu k šetření situace ve výuce ruského jazyka u žáků s dysgrafií. Článek se zaměřuje na výsledky a vyučovací proces v ruském jazyce na vyšším stupni základní školy a nižším stupni víceletého gymnázia v České republice.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info