Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Assessment to Pupils with Specific Learning Difficulties in Russian Language Teaching in the Qualitative Educational Research
Název česky | Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka v kvalitativním pedagogickém výzkumu |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Text k hodnocení žáků se specifickými poruchami učení v ruském jazyce výuce a ke kvalitativnímu výzkumu vzdělávání přináší výsledky výzkumné studie zaměřené na problematiku hodnocení ve výuce ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Studie byla realizována v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu rámcových vzdělávacích programů (MSM 0021622443). Autor analyzoval problematiku hodnocení výuky ruského jazyka v České republice. Cílem výzkumu uvedeného v textu je zjistit, jak učitelé ruštiny na druhém stupni základních škol a v nižších ročnících středních škol v Jihomoravském kraji hodnotí své žáky se specifickými poruchami učení. Výzkumné metody: obsahová analýza, dotazníkové šetření, diskuse v ohniskové skupině. |
Související projekty: |