Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Implementation of fostering giftedness in science teacher training
Název česky | Implementace podpory nadání ve vzdělávání přírodovědných učitelů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | International Journal on New Trends in Education and Their Implications |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.ijonte.org/FileUpload/ks63207/File/03.trna.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | giftedness; science education; teacher training |
Popis | Vytváření vhodných podmínek pro rozvoj přírodovědně nadaných žáků je významným úkolem pro učitele. Studie prezentuje výsledky výzkumu učitelského vzdělávání ve vzdělávacích metodách vhodných pro nadané žáky v přírodovědě. Byla použita výzkumná metoda design-based research. |
Související projekty: |