Informace o publikaci

Implementation of fostering giftedness in science teacher training

Logo poskytovatele
Název česky Implementace podpory nadání ve vzdělávání přírodovědných učitelů
Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2015
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj International Journal on New Trends in Education and Their Implications
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.ijonte.org/FileUpload/ks63207/File/03.trna.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova giftedness; science education; teacher training
Popis Vytváření vhodných podmínek pro rozvoj přírodovědně nadaných žáků je významným úkolem pro učitele. Studie prezentuje výsledky výzkumu učitelského vzdělávání ve vzdělávacích metodách vhodných pro nadané žáky v přírodovědě. Byla použita výzkumná metoda design-based research.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info