Informace o publikaci

IBSE PROFILES-Modules in Science Teacher Education

Logo poskytovatele
Název česky IBSE PROFILES-moduly ve vzdělávání přírodovědných učitelů
Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference END 2015 International Conference on Education and New Developments
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova IBSE; module; science education; teacher education
Popis Cílem našeho výzkumu je rozvoj IBSE výukových metod, založených na modulech. Druhým cílem je implementace těchto metod do přípravy přírodovědných učitelů. Tento výzkum byl realizován v rámci 7 FP programu. Základními výzkumnými metodami byly design-based research a kurikulární Delphi-studie. Výstupem kurikulární Delphi-studie je soubor konceptů (paradigmat) přírodovědného vzdělávání, které byly využity jako základ pro design-based výzkum, jehož hlavním výstupem jsou PROFILES-moduly.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info