Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
The Current Paradigms of Science Education and Their Expected Impact on Curriculum
Název česky | Současná paradigmata přírodovědného vzdělávání a jejich očekávaný vliv na kurikulum |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 197, 25 July 2015, 7th World Conference on Educational Sciences 2015 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815041294 |
Doi | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.07.135 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | history of paradigms; curricular Delphi study; paradigms; science education; stakeholders |
Popis | S využitím PROFILES-projektové kurikulární Delphi studie jsme se pokusili identifikovat účastnické pohledy jako základ pro nová přírodovědná paradigmata: (1) zdůraznění role přírodovědy v současném světě; (2) intelektuální vzdělávání v mezipředmětovém pojetí; (3) podpora zájmu v kontextu přírodovědy pro život a životní prostředí. |
Související projekty: |