Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Hudební preference mládeže a pedagogická interakce učitele
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Hudební preference mládeže se zpravidla utváří v rámci určitých skupin, pro které jsou charakteristické znaky, kterými se liší od skupin ostatních. Za hlavní faktory socializace bývá považována rodina a škola. V rámci školní docházky je důležité kognitivně sociální učení. Jedním z jeho složek je observační učení, kdy je chování jedince ovlivňováno pozorováním určitého modelu, tedy učitele. Ideální učitel umí žáky motivovat a tím výrazně ovlivnit jejich školní úspěšnost i sebedůvěru také v jiných oblastech jejich osobního života. U žáků dokáže vzbudit zájem o hudbu i o probíranou látku, přiblížit jim cíle výuky a vyjasnit plán postupu. Pro názornost a zkvalitnění výuky dovede používat moderní audiotechniku a hudební softwary. Hudební preference mládeže se zpravidla utváří v rámci určitých skupin, pro které jsou charakteristické znaky, kterými se liší od skupin ostatních. Za hlavní faktory socializace bývá považována rodina a škola. V rámci školní docházky je důležité kognitivně sociální učení. Jedním z jeho složek je observační učení, kdy je chování jedince ovlivňováno pozorováním určitého modelu, tedy učitele. Ideální učitel umí žáky motivovat a tím výrazně ovlivnit jejich školní úspěšnost i sebedůvěru také v jiných oblastech jejich osobního života. U žáků dokáže vzbudit zájem o hudbu i o probíranou látku, přiblížit jim cíle výuky a vyjasnit plán postupu. Pro názornost a zkvalitnění výuky dovede používat moderní audiotechniku a hudební softwary. |
Související projekty: |