Informace o publikaci
Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | projected curricula; physical education; The Netherlands; methodology |
Popis | Předkládaný text analyzuje nizozemské projektované kurikulum tělesné výchovy z hlediska obsahové dimenze a formálních charakteristik. Mapuje proces vývoje systému témat, který byl vytvořen pro analýzu kurikulárních dokumentů tělesné výchovy v České republice a prošel změnami při aplikaci na nizozemské dokumenty. Předložená stať se zabývá rovněž limity předloženého výzkumného nástroje a problematikou jeho použitelnosti při zjišťování některých faktorů ovlivňujících kvalitu kurikula na vstupu vzdělávacího procesu. |
Související projekty: |