Informace o publikaci

Dichotomie online a offline a problém hledání nového

Logo poskytovatele
Autoři

MACEK Jakub

Rok publikování 2015
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Biograf
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www Plný text článku
Obor Písemnictví, mas-media, audiovize
Klíčová slova new media; online; offline; ethnography; social sciences; media audiences
Popis Text se věnuje epistemologickým a teoretickým výzvám a rizikům, s nimiž se sociálněvědní výzkum setkává při hledání toho, co nového do sociálního světa přinášejí takzvaná nová média. Cílem textu je v tomto ohledu zkomplikovat a odmítnout zaužívané dichotomie "online/offline" a "staré/nové" a navrhnout přiměřenější, kontextuálně orientovaný přístup ke zkoumání inovací, jež s novými komunikačními technologiemi přicházejí. Text je pojat jako odpověď na starší článek Michala Šimůnka.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info

K vyhodnocování tohoto webu a k personalizaci obsahu a reklam používáme soubory cookies. Když klikněte na „přijmout cookies", poskytnete nám souhlas k jejich uložení, správě a analýze. Upravit možnosti

Jen nezbytné Přijmout cookies