Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Různé přístupy k řešení úloh vedoucích na rovnice nadanými žáky prvního stupně ZŠ
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Word tasks; equations; talented pupils |
Popis | Učivo o rovnicích je systematicky probíráno na 2. stupni ZŠ. Přesto se žáci prvního stupně setkávají s úlohami, které je možno řešit pomocí rovnic. Mají různé možnosti, jak úlohy řešit i bez znalosti rovnic. V příspěvku ukážeme různé přístupy k řešení těchto úloh nadanými žáky prvního stupně. Výsledek vznikl v rámci výzkumu s nadanými dětmi. |