![Studijní programy](https://cdn.muni.cz/media/3757910/studijni-programy-student-jde-chodbou-masarykova-univerzita.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133754493890000000&heightratio=0.5&width=278)
Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Attitude; semantic differential; interview; health education; teacher; |
Popis | Příspěvek „Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy“ je zaměřen na výzkum postojů učitelů vyučujících na 2. stupni základních škol předmět Výchova ke zdraví či ekvivalent tohoto předmětu. Cílem výzkumného šetření, bylo zjistit rozdíl v postojích z hlediska aprobace učitele, pohlaví, věku a délky pedagogické praxe k různým aspektům poruch příjmu potravy. Jako výzkumný nástroj byl použit sémantický diferenciál. Doplňující výzkumnou metodu jsme zvolili polostrukturované interview. |
Související projekty: |