Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Putting learners’ experience at the center of technology enhanced learning, or how students can learn more while enjoying their classes
Název česky | Uvedení studujících do popředí technologicky podporované výuky, nebo jak se studenti mohou naučit více a zároveň se ze své výuky těšit |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | DIVAI - 11th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Informatika |
Klíčová slova | Person-Centered technology enhanced Learning. Person Centered Approach. Carl Rogers. Experiential learning. Learner-centered instruction. |
Popis | Vzdělávací paradigmata bývají členěna na základě tradice kognitivismu, behaviorismu a konstruktivismu a humanistický přístup ke vzdělání je jen zřídka uznáván jako základní didaktická linie v učení podporovaném technologiemi. V tomto článku prezentujeme, ilustrujeme a diskutujeme její potenciál. |