Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Lower Secondary School Pupils’ Perception of e-Textbooks
Název česky | Vnímání elektronických učebnic žáky druhého stupně základní školy |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | e-Pedagogium |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2016/e-Pedagogium_2-2016online.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | e-textbook; lower secondary school pupils; perception; printed textbook |
Popis | Cílem studie bylo zjistit vnímání budoucího) používání elektronických učebnic žáky ZŠ. Cíl byl dosažen prostřednictvím dotazníkového šetření zahrnující 250 žáků ZŠ. Získaná data byla analyzována prostřednictvím deskriptivní a inferenční statistiky. Elektronické učebnice by rádi používali i bez ohledu na to, zda s e-učebnicí mají/nemají přímou zkušenost. Z hlediska hodnocení učebnic by respondenti uvítali častější práci s e-učebnicí než s tištěnou učebnicí. |
Související projekty: |