Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Роман-компьютерная игра Бориса Акунина "Квест": от специфики жанра к продолжению игровой традиции в мировой литературе
Název česky | Román-počítačová hra Quest Borisa Akunina: od žánrového specifika k pokračování tradice her ve světové literatuře |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Slovanský literární svět: kontexty a konfrontace II Literární žánry ve slovanských literaturách |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | Slovanský literární svět: kontexty a konfrontace II. Literární žánry ve slovanských literaturách |
Obor | Písemnictví, mas-media, audiovize |
Klíčová slova | Boris Akunin, novel-computer game, Quest, specific genre |
Přiložené soubory | |
Popis | V daném příspěvku se podrobně rozebírá kniha-počítačová hra Borisa Akunina Quest. Román se analyzuje z hlediska jeho žánru, struktury, syžetu, zvláštností vyprávění a napsání. Podrobně se mluví o fenoménu díla ? knize-počítačové hře. Sdělujeme, jaké specifické rysy získává román, vytvořený na styku dvou druhů umění. Také podrobně popisujeme hlavné hrdiny románu a jeho další postavy. Při tom zvláštní pozornost věnujeme těm rysům, které podtrhují jejich podobu hrdinům počítačových her stejného žánru. Navíc dáváme krátkou historickou zprávu o tradici her v literatuře: začínáme Jorge Luisem Borgesem a končíme příklady z ruské literatury, například Dmitrijem Braslavským. |
Související projekty: |