
Determinanty účinnosti učitelských praxí
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Odborná kniha |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V monografii je upozorněno na některé determinanty, které ovlivňují účinnost učitelských praxí studentů učitelství. Jednotlivé kapitoly se zabývají utvářením tacitních znalostí studentů v průběhu praxí, sdílením těchto znalostí s cvičným učitelem, reflexí studentů v průběhu praxí a tacitní dimenzí učitelova hodnocení žáků. Monografie zahrnuje také kapitoly, které prezentují další závažné problémy účinnosti učitelských praxí: vnímání přínosu praxí studenty učitelství, podpora reflexe studentů jejich vzdělavateli, autonomní a heteronomní hodnocení jako determinanta učinnosti praxí a autorita a gender v interakci studentů učitelství se žáky v průběhu praxí. Publikace vyšla též on-line s ISBN 978-80-210-8133-8. |
Související projekty: |