![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
"Ready for school?" A constructivist view of school readiness
Název česky | Kdo je připravený jít do školy? Konstruktivistický pohled na školní zralost |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2016 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek načrtává konstruktivistickou perspektivu školní zralosti. Zaměřuje se na následující otázky: co znamená "být připraven" a "nebýt připraven" z konstruktivistického hlediska? Co musí konstruktivistický psycholog brát v potaz při testování školní připravenosti? Odpovědi na tyto otázky lez najít v Piagetově konstruktivistické teorii, v Montessori přístupu ke vzdělávání a v teorii osobních konstruktů. Příspěvek na příkladech ilustruje rozdíl mezi klasickým a konstruktivistickým přístupem ke školní zralosti. |
Související projekty: |