
„Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | DOKULIL, Miloš. „Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli. In ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, s. 44-54. ISBN 978-80-210-8139-0. |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | inclusion; methylation; exponential (of science); self-control; helpfulness; efficiency (mechanically); psychophysical health; |
Popis | Prioritním cílem učitele není známkování žáků. Musí mít k žákům přátelský vztah. Problém je ale i vzájemný. |
Související projekty: |