Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Shifting the Balance: Promoting autonomy and self-reflection in ESP
Název česky | Podpora autonomie a sebereflexe při výuce angličtiny pro specifické účely |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Language Teaching Tomorrow |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://urn.fi/urn:nbn:fi:jamk-issn-2343-0281-23 |
Klíčová slova | EAP; ESP; learner autonomy; learner self-reflection; tertiary level teaching |
Popis | Moderní trendy ve výuce cizích jazyků aktuálně zdůrazňují potřebu rozvíjet takové dovednosti, které studentům v budoucnosti umožní autonomně fungovat v oblasti jejich profesní komunikace v cizím jazyce. V tomto příspěvku se zabýváme dvěma situacemi: jednak výběrovým seminářem s názvem "Angličtina autonomně" a jednak posilování autonomie v běžném povinném předmětu "Angličtina pro právníky". |