
Encouraging students' independence and motivation in a virtual classroom
Název česky | Podpora motivace a nezávislosti studentů ve virtuální třídě |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Casalc Review |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | KATRŇÁKOVÁ, Hana. Encouraging students' independence and motivation in a virtual classroom. Casalc Review. Brno: Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2017, č. 2,roč.7, č. 2, s. 163-175. ISSN 1804-9435. |
Klíčová slova | asynchronous communication; ESP; EAP; ICT; motivation; synchronous communication; videoconferencing |
Přiložené soubory | |
Popis | Tento článek je věnován motivaci studentů a využití videokonferencí, informačních technologií a nástrojů společenských médií pro vytvoření skupiny pro komunikaci, v jejímž rámci se mohou realizovat autentické a smysluplné úkoly a aktivity v multikulturní třídě.Zaměřuje se především na cvičení a úkoly, které fungují jak ve virtuální multikulturní třídě i ve standardní třídě. Příklady hodnocení studentů na závěr kurzu, které reflektují jejich zkušenost, osobní a profesní pocity a pocity uspokojení jsou v txtu také zahrnuty. |