![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Meze a možnosti matematického myšlení ve výuce fyziky
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2019 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Trvalým problémem výuky fyziky na všech úrovních vzdělávání, naléhavým zejména v počátcích univerzitního studia fyziky, ke zaostávání matematických znalostí a dovedností studentů, potřebných pro budování fyzikálních pojmů, chápání fyzikálních principů a zákonitostí, i pro interpretaci experimentů. Příspěek se zabývá mezemi matematického myšlení žáků různých věkových kategorií a možnostmi výkladu matematického aparátu v prospěch rozvoje fyzikálního myšlení studentů.Vychází ze zkušeností získaných především na terciární úrovni vzdělávání. |