![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Rozvoj komunikačních dovedností studentů učitelů ZŠ
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2019 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek představí projekt disertační práce začínajícího vysokoškolského učitele, který se zabývá rozvojem komunikačních dovedností studentů učitelství ZŠ na Pedagogické fakultě JU v Českých Budějovicích po seznámení s výchovně-vzdělávacím programem „Filozofie pro děti“ (P4C). V rámci svého studia mají studenti učitelství možnost se seznámit s programem P4C v rámci povinně – volitelného předmětu „Dialog ve vyučování“. Předmět je zaměřen na představení programu P4C a jeho konceptu 3 dimenzí myšlení (kritického, tvořivého a angažované myšlení), které obsahují jednotlivé intelektové dovednosti, kterými se rozvíjí samotné myšlení, ale i dovednosti vést dialog s druhými, schopnost argumentovat, pokládat správné otázky apod. Při prezentaci projektu budou představena východiska a koncepce P4C, design plánovaného výzkumu a některá získaná data. |
Související projekty: |