![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Učitel jako hlavní zdroj motivace žáků k učení se NJ.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2019 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Učení se cizímu jazyku je ovlivňováno velkým množstvím nejrůznějších faktorů. Jedním z nich je motivace, jež je považována za faktor s největším vlivem na učení a zároveň s největším potenciálem intervence. Této vlastnosti motivace může vyučující německého jazyka využít, aby probudil, příp. zvýšil a také udržel žákovu motivaci k učení se německému jazyku a tím podpořil žákovu úspěšnost. Příspěvek popisuje metodologii výzkumu realizovaného na třech gymnáziích, zaměřuje se na prezentaci získaných dat a shrnuje získané poznatky k tématu motivování žáka učitelem k učení se německému jazyku. |
Související projekty: |