Informace o publikaci

Hands-on Media Art Theory

Logo poskytovatele
Název česky Praktická teorie mediálního umění
Autoři

HORÁKOVÁ Jana MUCHA Jiří SZŰCSOVÁ Monika FRANC Adam IVIČIČ Martina STAUDEK Tomáš JOHÁNEK Filip

Rok publikování 2019
Druh Umělecké realizace
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Studijní program Teorie interaktivních médií je ovlivněn sbližováním umění a teorie nových médií. Jeho kurikulum zahrnuje několik předmětů, které poskytují studentům praktické zkušenosti s novými médii jako nástroji kreativity. Cílem je seznámit je s „logikou, slovní zásobou a gramatikou“ médií, se kterými umělci pracují. Výstava ukazuje vybrané výstupy praktických přednášek mediálního umění. Kromě toho budou představeny dva příklady výzkumných projektů „out of the box“, které se nacházejí na hranici teorie mediálního umění, praxe a kurátorství.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info