Informace o publikaci

K současným revizím RVP

Autoři

VLČEK Petr

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference Fórum kinanntropologie 2018, Vzdělávání v kinantropologii.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://web.ftvs.cuni.cz/pozvanky/pedagkinantropologie/Sborniky/Ped_kin18.pdf
Klíčová slova inovations; curriculum; physical education
Popis Transformační změny, které v českém školství jsou opětovně aktuální, jsou často spojovány s pojmem kvalita. Obvykle jsou používána slovní spojení, jako je kvalita vzdělávání, kvalita školy, kvalita kurikula, kvalita výuky aj. Hovoří se také o kvalitě jednotlivých vzdělávacích oborů, přičemž z logiky věci vyplývá, že cílem reforem má být pozitivní ovlivnění kvality vzdělávání v těchto oborech. Kvalita vzdělávání je ale problematikou teoreticky málo propracovanou a výzkumně obtížně uchopitelnou. V příspěvku se proto pokoušíme nastínit některé pohledy na hodnocení kvality vzdělávání, a to v kontextu oborových specifik tělesné výchovy. Na základě vlastních výzkumných výsledků se autor snaží identifikovat základní otázky v oblasti kvality vzdělávání v tělesné výchově, které jsou dle našeho názoru stěžejními pro plánované revize projektovaného kurikula tělesné výchovy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info