![Jak na přijímačky](https://cdn.muni.cz/media/3633702/image_1.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Förderung der Selbstevaluation von Lernenden im Fremdsprachenunterricht
Název česky | Rozvíjení sebehodnocení studentů ve výuce cizího jazyka |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2019 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sprachen, Literaturen und Kulturen im Kontakt. Beiträge der 25. Linguistik- und Literaturtage, Miskolc/Ungarn, 2017 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | Student Self-Assessment; Foreign Language Learning; Self-Regulated Learning; Zimmerman´s model of self-regulated learning; A Four-Stage Model for teaching student self-evaluation |
Popis | Příspěvek pojednává o tom, proč je sebehodnocení studentů důležitým cílem (nejen cizojazyčné) výuky a jaká je jeho role v rámci celoživotního učení. Těžištěm textu je pak představení dvou modelů podporujících rozvíjení sebehodnocení ve výuce a principů jejich fungování. Konkrétně je představen model rozvíjení autoregulace od Zimmermanna a čtyřstupňový model pro zavádění sebehodnocení ve výuce autorů Rosse a Rolheisera. |
Související projekty: |