Informace o publikaci

TYPICKÉ PŘÍSTUPY A CHYBY NADANÝCH ŽÁKŮ 1. STUPNĚ PŘI ŘEŠENÍ ALGEBRAICKÝCH ÚLOH

Autoři

BUDÍNOVÁ Irena

Rok publikování 2019
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Elementary Mathematics Education Journal
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.emejournal.upol.cz/Issues/Budinova_EMEJ_2019.pdf
Klíčová slova word problem; gifted pupils; solving strategies
Popis Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu, který se zabývá řešitelskými strategiemi žáků 4. a 5. ročníku základní školy u úloh, které jsou řešitelné rovnicemi. Tyto úlohy mohou být řešeny aritmeticky i algebraicky. V příspěvku jsou uvedeny způsoby řešení těchto úloh nadanými žáky a některé frekventované chyby.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info