Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
TYPICKÉ PŘÍSTUPY A CHYBY NADANÝCH ŽÁKŮ 1. STUPNĚ PŘI ŘEŠENÍ ALGEBRAICKÝCH ÚLOH
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2019 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Elementary Mathematics Education Journal |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.emejournal.upol.cz/Issues/Budinova_EMEJ_2019.pdf |
Klíčová slova | word problem; gifted pupils; solving strategies |
Popis | Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu, který se zabývá řešitelskými strategiemi žáků 4. a 5. ročníku základní školy u úloh, které jsou řešitelné rovnicemi. Tyto úlohy mohou být řešeny aritmeticky i algebraicky. V příspěvku jsou uvedeny způsoby řešení těchto úloh nadanými žáky a některé frekventované chyby. |