Informace o publikaci
Outdoor Education in Geography: A Specific Educational Strategy
Název česky | Terénní výuka v zeměpise: specifická výuková strategie |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2019 |
Druh | Odborná kniha |
Citace | |
Popis | Monografie si klade za úkol přiblížit terénní výuku jako silnou výukovou strategii, popsat její vztah ke školnímu kurikulu a podat učitelům pomocnou ruku k vytvoření koncepce terénní výuky. To vše je založeno na výzkumu přínosů terénní výuky pro učení a rozvoj pohybové aktivity. První část publikace pojednává o terénní výuce jako o specifické strategii učení. Je analyzováno zakotvení terénní výuky v českém školním kurikulu, jsou nastíněny kroky nezbytné pro její realizaci, ať už se jedná o přípravu samotného učitele nebo žáků. Rovněž jsou představena doporučení pro tvorbu koncepce terénní výuky na základní škole včetně modelové přípravy. Druhá část publikace je věnována výzkumu terénní výuky jako silné výukové strategie, který byl realizován ve spolupráci s učiteli základních škol, žáky modelové základní školy a jejich rodiči. |
Související projekty: |