![Jak na přijímačky](https://cdn.muni.cz/media/3633702/image_1.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Jak je žákovská diverzita ukotvena v kurikulu pedagogických disciplín učitelského vzdělávání?
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2020 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Cílem příspěvku je představit výsledky analýzy plánovaného kurikula pedagogických disciplín v přípravném učitelském vzdělávání na pedagogické fakultě. Zaměřujeme se na to, v jakých diskurzech je žákovská diverzita v kurikulu studentů učitelství tematizována a která témata diverzity jsou v kurikulu deklarována a v jakých kontextech. Plánované kurikulum vnímáme jako projektovou formu ideové, obsahové, didaktické a organizační dimenze kurikula (Maňák, et al., 2008). Příspěvek přináší další výsledky a rozšiřuje zjištění, které byly prezentovány na ČAPV v roce 2019 z projektu GAČR 19-06763S. |
Související projekty: |