![Jak na přijímačky](https://cdn.muni.cz/media/3633702/image_1.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Výsledky vědy hledají cestu do výuky sociálních věd na ZŠ a SŠ aneb pohled z „druhé strany“ na zkušenost s tvorbou modelových lekcí
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2021 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V příspěvku se podělíme o svoji zkušenostní cestu s „překladem“ výsledků sociologického výzkumu do aplikovaných výstupů typu pilotní (modelové) lekce pro školy. Modelové lekce jsou jedním z uznávaných výstupů aplikovaného výzkumu, který je považován za důležitý most ke společenské relevanci vědeckých aktivit. Zatímco v některých oborech se možné aplikace nacházejí poměrně snadno, v oblasti společenských věd už nejsou všechny varianty tak nasnadě. V rámci několika empirických projektů se pokoušíme vytvořit takové materiály a přístupy, které by odpovídaly potřebám studujících i vyučujících, a zároveň korektně přenesly získané vědění. Prezentace je podpořena mezinárodním projektem GENPATH: Genderové cesty exkluze v sociálních vztazích ve stáří pohledem životní dráhy (TAČR Zéta TJ0300002). |
Související projekty: |