Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Oborové didaktiky v odborném vzdělávání v České republice - Aktuální stav a perspektivy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2021 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | Článek v časopise |
Doi | http://dx.doi.org/10.11118/lifele20211102147 |
Klíčová slova | vocational subjects didactics; subject didactics in vocational education; identity of didactics of vocational subjects and practical training |
Popis | Předložená přehledová studie je zaměřena na aktuální stav a vývoj didaktik v odborném vzdělávání v České republice. Cílem studie je zhodnotit aktuální stav didaktik odborných předmětů a didaktiky praktického vyučování na středních školách v podmínkách České republiky s přesahem na Slovensko a naznačit další možný vývoj této širší oborové didaktiky. V první části jsme vymezili diskurz řešené problematiky. Druhá část je věnována analýze stavu rozpracovanosti jednotlivých skupin oborových didaktik v odborném vzdělávání. Třetí část je zaměřena na možné perspektivy vývoje dotčených oborových didaktik. |
Související projekty: |