![Studijní programy](https://cdn.muni.cz/media/3757910/studijni-programy-student-jde-chodbou-masarykova-univerzita.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133754493890000000&heightratio=0.5&width=278)
Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
From Reading to Reception: Ways to Identification of Younger School-Age Children (8-9) with Literature
Název česky | Od čtení k recepci: cesty k identifikaci dětí mladšího školního věku ve věku 8-9 let s literárním dílem |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2021 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek se zaměřuje na identifikaci dětí ve věku 8-9 let s literárním dílem. Identifikaci lze vnímat jako možný přístup ke konkretizaci jednotlivých prvků v recepci uměleckého díla. Právě akceptace a ztotožnění se s literárním dílem nebo jeho složkami nám může více napovědět o specifickém způsobu recepce literárního díla dětským čtenářem. Příspěvek reflektuje výzkumné aktivity s vybranou věkovou skupinou žáků s využitím knihy Lewise Carrolla „Za zrcadlem a co tam Alenka našla“. Na základě kombinace různých metodologických přístupů a struktury výzkumu, včetně přímého čtení knihy během hodin čtení a závěrečného reflektivního workshopu, prezentuje výsledky výzkumu. |
Související projekty: |