Informace o publikaci

Vymezení sebeřízeného a autoregulačního učení a jejich podpora ve virtuálním vzdělávacím prostředí

Autoři

ŠIMKOVÁ Gabriela

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Konference Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI : working academics value excellence for international teachers
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://doivup.upol.cz/pdfs/doi/9900/04/9400.pdf
Doi http://dx.doi.org/10.5507/pdf.21.24460109
Klíčová slova self-regulated learning; self-directed learning; information society; virtual learning environment
Přiložené soubory
Popis Cílem předkládané studie je 1) teoreticky vymezit pojmy sebeřízené a autoregulační učení a zdůraznit odlišnosti obou konceptů; 2) porovnat výzkumné přístupy k těmto konceptům v online prostředí; 3) poukázat na potenciál rozvoje autoregulačních dovedností ve virtuálních vzdělávacích prostředích. Studie reflektuje potřebu vzdělávat (se) v online prostředí, vyvolanou pandemií COVID-19, a je možné chápat ji jako příspěvek k diskusi o podpoře samostatnosti studentů při vzdělávání v online prostředí.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info