Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Vymezení sebeřízeného a autoregulačního učení a jejich podpora ve virtuálním vzdělávacím prostředí
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2021 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI : working academics value excellence for international teachers |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://doivup.upol.cz/pdfs/doi/9900/04/9400.pdf |
Doi | http://dx.doi.org/10.5507/pdf.21.24460109 |
Klíčová slova | self-regulated learning; self-directed learning; information society; virtual learning environment |
Přiložené soubory | |
Popis | Cílem předkládané studie je 1) teoreticky vymezit pojmy sebeřízené a autoregulační učení a zdůraznit odlišnosti obou konceptů; 2) porovnat výzkumné přístupy k těmto konceptům v online prostředí; 3) poukázat na potenciál rozvoje autoregulačních dovedností ve virtuálních vzdělávacích prostředích. Studie reflektuje potřebu vzdělávat (se) v online prostředí, vyvolanou pandemií COVID-19, a je možné chápat ji jako příspěvek k diskusi o podpoře samostatnosti studentů při vzdělávání v online prostředí. |