Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Der erste Sprachkontakt: ein Konzept für die Nachbarsprachenvermittlung im Kindergartenalltag
Název česky | První jazykový kontakt: koncept pro výuku sousedních jazyků v každodenním životě mateřské školy |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2021 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Empirische Studien und didaktische Implikationen der modernen Fremdsprachenforschung: am Beispiel des Deutschen |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://books.akademicka.pl/publishing/catalog/book/316 |
Doi | http://dx.doi.org/10.12797/9788381384902.08 |
Klíčová slova | Learning of the language of a neighbouring country; border region as a special place for learning; pre-school foreign language acquisition; real life situation |
Popis | V článku popisuji šance a potenciály raného osvojování sousedních jazyků pro vývoj dítěte a představuji specifické možnosti příhraniční oblasti "lokality, kde se učíme". Specifické okolnosti ovlivnily také metodický přístup při výuce sousedních jazyků pro děti v dolnorakouských mateřských školách. Pracovníci mateřských škol a metodičtí poradci projektu "BIG", mezi nimiž je i autorka článku, se společně snažili vytvořit optimální koncepci, která by sloužila také jako základ pro výuku, resp. pedagogickou péči o děti v příhraniční mateřské škole. |