Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Peer learning as an instrument to promote students’ interaction and learning in a mixed class
Název česky | Peer learning jako nástroj podpory interakce a učení studentů ve smíšené skupině domácích a zahraničních studentů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2022 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Citace | |
Popis | Mobilita univerzitních studentů vede k větší rozmanitosti ve třídách, což přináší značné výhody, ale také specifické výzvy. Místní i zahraniční studenti dostávají příležitost sdílet své znalosti, nápady a zkušenosti a objevovat nové perspektivy, které jim dosud mohly zůstat skryty. Míchání místních a zahraničních studentů přináší také obtíže, pokud jde o rozdílnou úroveň znalostí studentů, různorodé kulturní zázemí a předchozí studijní zkušenosti. Tento článek zkoumá peer learning - obousměrnou, reciproční vzdělávací strategii, která využívá širokou škálu aktivit, při nichž si studenti navzájem pomáhají při učení (Boud et al. 2002) - jako nástroj potenciálně užitečný k překonání těchto obtíží. Na základě triangulace dat z kurzu German Foreign Policy, vyučovaného na Masarykově univerzitě v České republice příspěvek hodnotí, jakým způsobem vzájemné učení ovlivnilo interakci mezi zahraničními a místními studenty a do jaké míry se ukázalo být účinným nástrojem učení ve smíšené třídě. |