![Jak na přijímačky](https://cdn.muni.cz/media/3633702/image_1.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Proč věnovat pozornost sebehodnocení učení?
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2024 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Citace | |
Popis | Současně rychle měnící se svět klade důraz na to, aby žák/student vycházel ze školy vybavený souborem klíčových kompetencí, které mu v něm umožní úspěšně participovat. Jednou z nich je kompetence k učení, jejíž součástí je plánování, organizování, řízení a vyhodnocování vlastního učení. Důležitou součástí této kompetence je tedy sebehodnocení učení, které je rovněž pilířem formativního a komplexního rozvíjejícího hodnocení. Ve svém disertačním výzkumu se věnuji sebehodnoticím dovednostem učení žáků základních škol ve vztahu k vnitřní motivaci a autoregulaci učení. Toto téma, však otvírá řadu dalších výzev pro současný pedagogický výzkum i praxi. |