Informace o publikaci

Přístup učitelů ke vzdělávání žáků s dvojí výjimečnosti

Autoři

DVOŘÁČKOVÁ Petra JŮZOVÁ Ivana

Rok publikování 2024
Druh Článek ve sborníku
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://capv.cz/wp-content/uploads/2024/08/CAPV_Sbornik-2024-fin.pdf
Popis Předkládaný příspěvek shrnuje výsledky kvantitativně orientovaného výzkum ného šetření zaměřeného na analýzu přístupu učitelů ke vzdělávání žáků s dvojí výjimečností. Žáci s dvojí výjimečností patří do skupiny žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, jejich potřeby však v českém vzdělávacím prostředí nejsou prozatím dostatečně reflektovány. Příspěvek v první části prezentuje názory učitelů vztahující se k cílům vzdělávání a poskytování podpory u cílo vé skupiny. Druhá část se zabývá vnímáním dvojí výjimečnosti a potřeb žáků z pohledu učitelů. Tématem třetí části je připravenost učitelů ke vzdělávání žáků s dvojí výjimečností a zdroje podpory.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info