
Úloha učitele předmětů technického charakteru v procesu profesní orientace žáků
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | XXV. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | FRIEDMANN, Zdeněk. Úloha učitele předmětů technického charakteru v procesu profesní orientace žáků. In XXV. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu, 2007, s. 64-68. ISBN 978-80-7231-228-3. |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | career education; vocation education; vocation counselling; careers counselling |
Popis | Profesní poradenství a výchova k volbě povolání je na základních školách záležitostí všech učitelů. Ve spolupráci s ostatními výchovnými činiteli má nejvíce možností pů-sobení v této významné oblasti především učitel praktických činností technického charakteru. |
Související projekty: |