Informace o publikaci

Úloha učitele předmětů technického charakteru v procesu profesní orientace žáků

Autoři

FRIEDMANN Zdeněk

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference XXV. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace FRIEDMANN, Zdeněk. Úloha učitele předmětů technického charakteru v procesu profesní orientace žáků. In XXV. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu, 2007, s. 64-68. ISBN 978-80-7231-228-3.
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova career education; vocation education; vocation counselling; careers counselling
Popis Profesní poradenství a výchova k volbě povolání je na základních školách záležitostí všech učitelů. Ve spolupráci s ostatními výchovnými činiteli má nejvíce možností pů-sobení v této významné oblasti především učitel praktických činností technického charakteru.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info