Informace o publikaci

Foreign Market Entry:The Case of SMEs in the Czech Republic

Název česky Vstup na zahraniční trhy: případová studie SME v České republice
Autoři

MOINI Hamid KALOUDA František

Rok publikování 2008
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Journal of East-West Business
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Foreign market entry;SMEs;internationalization;Central and Eastern Europe;The Czech Republic
Popis Publikované výsledky výzkumu používají metodiku případové studie aby určily faktory, ovlivňující vstup SMEs podniků z ČR na zahraniční trhy. Bylo zjištěno, že exportující SMEs podniky z ČR směřují k růstu jejich velikosti a jsou více motivovány systematicky zkoumat exportní příležitosti než podniky neexportující.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info